Autor Wiadomość
_
PostWysłany: Nie 18:41, 18 Sty 2009    Temat postu:

magnus a gdzie masz tzw. Strone-matke znaczy gdzie cie najczescie znaleźć?
Gość
PostWysłany: Pią 17:44, 04 Maj 2007    Temat postu:

http://Mel-Gibson-spanking.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1243113
Gość
PostWysłany: Wto 2:59, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1243113
BrunO
PostWysłany: Wto 19:14, 21 Lut 2006    Temat postu:

Po pierwsze nie rozumiem czemu robisz to jako naszyjnik. Jako MiscItem tez zadziała, a nie bedzie zdejmowało naszyjników np. z losowyem efektem na stałe co byłoby dosyć nieprzyjemne...

Po drugie. Komputer to głupia maszyna i nie potrafi sie domyśleć "co miał autor na myśli". Przecież w skrypcie nie masz niczego nakazujacego usuniecia tego napoju.
Dodaj Player->RemoveItem "ID mikstury" 1 i powinno zadziałać
Xalor
PostWysłany: Wto 15:20, 21 Lut 2006    Temat postu:

Teraz mam kolejny problem. Chcę stworzyć miksturę na wampiryzm. Jest ona naszyjnikiem ale ma wygląd mikstury. Ma przypisany taki skrypt:

Kod:
if ( reset == 1 )
return
endif

if ( OnPCEquip == 1 )
if ( reset == 0 )
Set OnPCEquip to 0
MessageBox "Czy napewno chcesz wypić tą miksturę?" "Tak" "Nie"
set messageOn to 1
endif
endif

if ( messageOn == 1)

set button to GetButtonPressed

if ( button >= 0 )
set messageOn to 0
endif

if ( button == 0 )
Player->addspell "vampire blood aundae"
MessageBox "Wypiłeś miksturę! Za trzy dni staniesz się wampirem. Aby przestać nim być musisz wypić antidotum." "OK"
set doneonce to -1
set reset to 1

elseif ( button == 1 )
set reset to 1
return
endif
endif



End


Jest tylko problem bo założona mikstura nie chce się usunąć, jak powinna. Z tym jest problem. Co można by zrobić by usunąć założony przedmiot? Może dałoby się zdjąć i usunąć?
magnus
PostWysłany: Pon 15:49, 06 Lut 2006    Temat postu:

Witaj,

Nie będzie działać, bo zmienna budowanie jest tu zmienną lokalną. Można to zrobic z użyciem zmiennej globalnej, na przykład tak:

Kod:

begin XL_SC_domek

; zmienna globalna XL_GV_budowanie

if ( XL_GV_budowanie < 2 )
  "XL_OB__domeczek"->Disable
elseif ( XL_GV_budowanie == 2 )
  "XL_OB_domeczek"->Enable
  set XL_GV_budowanie to 3
  StopScript XL_SC_domek          ; jeśli już niepotrzebny
  StopScript XL_SC_trwa_budowa ; ??? (jeśli niepotrzebny)
endif

end _domek 


;-----------------------

begin XL_SC_trwa_budowa

; zmienna globalna XL_GV_budowanie
short myDay
short daysPassed

if ( XL_GV_budowanie == 1 )
   StartScript "XL_SC_domek"
   set XL_GV_budowanie to 2
   StopScript XL_SC_trwa_budowa
   Return
endif

if ( daysPassed == 0 )
      set myDay to Day
      set daysPassed to 1
endif

if ( myDay != Day )
   set daysPassed to daysPassed + 1
   set myDay to Day
endif

if ( GetPCCell "Balmora" == 0 )
   if ( daysPassed > 5 )
      Journal XL_JO_domek 100
      set XL_GV_budowanie to 2
   endif
endif

End


Wykorzystano zmienną globalną XL_GV_budowanie o wartości początkowej 0. Dodałem deklaracje zmiennych lokalnych w drugim skrypcie oraz zatrzymanie skryptów, gdy już nie są potrzebne.

Pozdrawiam, Magnus
Xalor
PostWysłany: Sob 21:33, 04 Lut 2006    Temat postu:

Teraz mam taki inny trochę problem. Mianowicie jeśli mam takie dwa skrypciki jak:

Kod:
 begin _domek

short budowanie

if ( budowanie < 2 )
     "_domeczek"->Disable
     set budowanie to 1

endif
   
if ( budowanie == 2 )
    "_domeczek"->Enable
     set budowanie to 3
endif

end _domek


ORAZ:

Kod:
 

begin _trwa

short budowanie

if ( budowanie == 1 )
   StartScript "_domek"
   Return
endif

if ( daysPassed == 0 )
      set myDay to Day
      set daysPassed to 1
endif

if ( myDay != Day )
   set daysPassed to daysPassed + 1
   set myDay to Day
endif

if ( GetPCCell "Balmora" == 0 )
   if ( daysPassed > 5 )
      Journal _domek 100
      set budowanie to 2
   endif
endif

End


to czy one będą dobre jeśli chce osiągnąć po danej rozmowie tak zwaną budowę czyli pojawienie się obiektu o ile dam na przykład w results set budowanie to 1?
Xalor
PostWysłany: Pią 10:16, 03 Lut 2006    Temat postu:

Tak, dzięki Magnus o to mi właśnie chodziło. Chciałem go wykorzystać w modzie, a za bardzo nie wiedziałem jak to napisać, ale już ok.

W Real Jail oczywiście, bo na stronie umieściłem taką bete
magnus
PostWysłany: Pią 9:58, 03 Lut 2006    Temat postu:

Witaj,

Czy o to Ci chodziło?

Kod:
begin skrypt_aktywacji_drzwi

if ( player->GetAgility >= 70 )             ; sprawdź współczynnik
  if ( player->GetWeaponType == 0 )   ; czy krótka broń (sztylet)
    Activate                                         ; otwórz drzwi
    ;......                                             ; ew. inna akcja...
  endif
endif                                                 ; koniec

end


Pozdrawiam, Magnus
Xalor
PostWysłany: Śro 9:48, 01 Lut 2006    Temat postu: Skrypty - info

Witam!

Tutaj można dyskutować na zagadnienia związane ze skryptami.

Jakby kto zajrzaał to mi potrzebny jest skrypt na to aby jak trzymam w ręce sztylet i mam np. sprytu 70 to żebym wtedy i tylko wtedy mógł otworzyć ukrytą ścianę, kto się zna na skryptach niech coś pomoże

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group