Właśnie odwiedziłeś forum modów grupy moderskiej. Zapraszamy do wypowiadania się w odpowiednich działach.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Nowości
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Uwagi
Funkcjonowanie forum
Grupa moderska
PRZENIESIENIE!!!!
Mody tworzone przez zespół moderski
----------------
Mod Fixed
Mod Real Jail
Septimowy Domek
The F P O G
Wasze pomysły na mody tworzone przez ekipę do TES III oraz IV
TESIII: Morrowind
----------------
Morrowind- Pytania
Dodatki
TESIV: Oblivion
----------------
Nowości
Construction Set
----------------
Pluginy- Ogólnie
Skrypty
3ds Max
Inne
----------------
Offtopic
Gry komputerowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Trevor
Wysłany: Pią 16:12, 10 Lut 2006
Temat postu: RADIANT AI- jak to sobie wyobrażacie?
Na początek przytoczę cytat z jednego z niedawno opublikowanych wywiadów na oficjalnej stronie Bethesdy:
IGN: There's been a lot of speculation of the Radiant A.I. system, can you give any specifics as to what it's so far allowed NPCs to do? For instance, have you ever been surprised by an NPC's actions?
Gavin Carter: NPCs will engage in a whole host of activities. They converse with each other with dynamically generated conversations. You'll see them practicing their skills all over the world. Fighters Guild NPCs will fight against fully Havok-enabled practice targets. Mages Guild NPCs will mix potions and practice their summons and other spells in the guildhall. Other NPCs will go shopping, till their fields, pray at churches and shrines, hunt deer, drink in the pubs, and plenty more.
Radiant AI is a system that gives our NPCs a certain level of autonomy, and any level of autonomy is potentially dangerous. As I'm fond of pointing out, I can't seem to maintain a two-person household in the Sims without someone eventually setting themselves on fire. So overall we tend to play our cards somewhat conservatively in this area, to avoid the NPCs going wacky and slaughtering whole villages or anything. Yet they still manage to surprise us every once in a while. Just the other day I was fighting the "boss" of a particular dungeon -- a nasty orc warrior in heavy armor. As he was tearing me to pieces, he shouted degrading epithets at me. "I'll pick my teeth with your spine, puny elf!" He proved the victor, and in the moments before the load menu came up, he knelt to loot my corpse while muttering with disdain, "Annoying creature." I love it when small random events like that add up into something that fits the character so perfectly.
Z tego cytatu jasno wynika, iż danie swobody NPC-om znacznie ożywi i urozmaici rozgrywkę w Oblivionie. Postacie niezależne bedą nas zaskakiwać nieraz swoim zachowaniem i dokonanymi wyborami, co uczyni grę dosyć nieliniową i nieprzewidywalną. Wszystko oczywiście w pewnych granicach, bo jak wspomina Gavin Cartner, na NPC musiały zostać nałożone pewne ograniczenia, by ich postępowanie nie wymknęło się spod kontroli i Oblivion nie stał się parodią omyłek twórców i fatalnej sztucznej inteligencji.
Czekamy na wasze opinie i komentarze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin